کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات انتشارات مکتب آروین با دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری دو سایر خدمات ارائه شده معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از کتاب ها و سایر محصولات و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام کند.
این وبسایت،یک وبسایت خرده فروشی آنلاین کتاب و محصولات آموزشی است.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
محصولات و خدمات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط نشر مکتب آروین تولید و عرضه شده است و یا توسط دیگر همکاران فعال در این حوزه با کسب مجوز از آن ها. خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
برای احترام به حقوق مصرف کننده تمام هزینه های ارسال پستی به عهده فروشنده می باشد.
ثبت سفارش کالا و خدمات وقتی قطعی شده است که وجه واریزی پرداخت شده باشد.
از زمانی که ثبت سفارش انجام شود کالا حد اکثر در هفت روز کاری توسط پست جمهوری اسلامی ارسال می گردد.
مشتری باید حتما در ثبت آدرس،کد پستی،شماره تلفن دقت لازم را به عمل آورد که در صورت اشتباه بودن و برگشت خوردن مرسوله هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد.
مشتری پس از ثبت سفارش حق کنسلی ندارد چون بسته ها آماده سازی و تحویل اداره پست می گردد.
تخفیفات خاص که به مناسبت های گوناگون اعم از اعیاد و بازگشایی مدارس و…. اعمال میشود فقط در زمانی ترتیب اثر داده خواهد شد که در زمان مشخص شده وجه پرداخت شده باشد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
ما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
نشر مکتب آروین محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند-
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
نشر مکتب آروین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ما محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای نشر مکتب آروین محفوظ است. در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
برای پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات می توانید با شماره ۰۹۲۰۸۰۸۵۹۰۵ تماس حاصل نمایید.